tisdag 25 augusti 2009

Ålder: 23 år.

I den gångna helgen som för min del startade redan på torsdagen insåg jag en sak: Jag har inte åldrats! Tidigare har jag oftast tagits för att vara något år äldre än jag varit, nu verkar alla inklusive jag tro att jag är strax över 20-årsstrecket. Detta var lite chockerande, och jag kände mig först lite töntig som inte kunde bära upp min ålder. Jag berättade detta för flera personer och de höll helt med om att jag hade en något låg ålder, men de ansåg också att detta inte alls var en brist, utan i själva verket var en tillgång. Detta sådde ett frö i mig och jag såg en rad fördelar med min ålder. Ett tag till kommer jag nog att vara 23 år, och detta kommer passa mig extremt väl, men sen hoppas jag ändå att jag får stiga in i en ny livsfas, både utseendemässigt och personlighetsmässigt!

Inga kommentarer: