lördag 1 december 2007

Ny serie: Swing corpus

Att låta sin "ande" inta andra kroppar är ett märkligt fenomen som många människor är intresserade av. Fungerar det? Hur gör jag för att förflytta min "ande" in i en annan kropp? Kan jag vara säker på att stanna kvar? Var är min kropp medan jag lever i en annan kropp? Var är den andra personens "ande" medan jag besitter den andra personens kropp? Detta är frågor vi ska fördjupa oss i genom denna serie av bloggposter. Ta chansen att lära dig om livets mysterier genom denna serie!

Delar av denna utsaga har tidigare publicerats här på bloggen, men till största del finns den i vår papperstidning från januari -06.

För att läsa endast om corpus, tryck på etiketten corpus.

Välkommen att följa med på denna resa in i ett fascinerande människoöde!

Inga kommentarer: