fredag 28 november 2008

Festivalen i Gagnef - fet eller keff?

På begäran tar vi upp det här med festivalen i Gagnef. Den lockar varje år en stor mängd coola personer till Folkets park i Gagnef för en tvådagarsfestival. Det kan vara jättekul, men det kan också vara helt kefft på Gagnef, enligt många! När jag har åkt till Gagnef har det funkat bra. Jag kan, liksom i Stockholm, bli lite stiff över det här med hierarkier och sociala nätverk, men Gagnef har en speciell atmosfär och det gör att det är något jag kan befria mig ifrån. Jag tror Gagnefs publikunderlag kommer bli mer av det självupptagna, knäppa slaget, men det känns ok, för jag tror festivalledningen kommer fortsätta köra "sin grej" och det kommer funka.

Vad tycker du om "Gagnef" - Är det fett eller kefft?

2 kommentarer:

Anonym sa...

fett! sjukt mycket gulliga killar i gagnef.

Tidningen Magneten sa...

Äh, jag tror inte att det är någon som tycker att den här festivalen är keff! Den är fet helt enkelt.