lördag 12 januari 2008

Paradiset pa jorden?

Det har ar en fantastisk plats, paradiset pa jorden! Jag haller pa att ta dykarcert vid Pooh's Diving Center och min dykinstruktor Ben ar fantastisk. Jag kanner mig verkligen trygg till 110% med honom nere pa djupet. Hittills har jag varit nere pa 18 meter och det ar helt otrloigt att det finns ett sadant rikt liv aven "under ytan". Man ser fiskar i regnbagens alla farger, sadana som man inte ens kan kopa i akvarieaffarerna hemma i Sverige.

I forrgar var vi pa "Time to chill bar", ett jattemysigt stalle som ligger nere vid stranden. Det ar vackert som i en film pa kvallen nar Mutt, som ager stallet, tander alla ljusslingor och lyktor. Tyvarr haller de pa att bygga ett stort hotell precis bakom "Time to chill bar" sa Mutt kommer att tvingas flytta sin verksamhet till andra sidan on inom en snar framtid. Det ar sa trakigt nar stora hotellkomplex breder ut sig pa bekostnad av lokalbefolkningens genuina verksamheter!

Jag har borjat fa kanslor for Ben, han ar verkligen ett jattemysig kille. Han ar lugn men samtidigt energisk och han ar saker pa sig sjalv pa ett satt som jag aldrig tidigare upplevt hos en manniska. Dessutom ar han otroligt attraktiv. Detta fick ju inte handa! Hur blev det sa har?

Inga kommentarer: