måndag 21 maj 2007

Min kille Flamingo

Jag och mina kompisar Ebba och Jacob var inbjudna till en fest på en restaurang i Midsommarkransen på Valborgsmässoafton. Det var en jättehärlig kväll på alla sätt, mycket kul folk och fint arrangerat och hela den biten, men härligast av allt var att Flamingo, min nya kille som jag hade träffat den 25:e, också var där! Flamingo och jag började prata och det visade sig snart att det var Flamingo som drev den här restaurangen (som kallas "Hemliga trädgården") tillsammans med sin grekiske farbror. Flamingo berättade en hel del om sig själv och vi märkte snart att vi hade mycket gemensamt. Flamingo undrade om jag trodde att jag skulle vara i livet nästa Valborgsmässoafton (-08) och jag svarade att det trodde jag nog.

När restaurangen stängde gick vi hem till mig, eftersom jag bodde nära (på Hägerstensåsen) och det var jättemysigt att få bjuda hem Flamingo! Vi drack te och pratade och Flamingo fick mig att känna mig bekräftad på det där sättet som bara killar kan, och efter den kvällen var vi verkligen tillsammans. I och med att jag har två katter så är det verkligen ett plus också att Flamingo är en jättestor djurvän. Välkommen in i mitt liv, Flamingo!

3 kommentarer:

Unknown sa...

vem fick sätta tänderna i flamingo? var det du fanny? Satan vilken exotisk man jag skulle göra nästan allt för att få smaka på den förbjudna frukten.
jennykarma

Anonym sa...

Hans lem?

Unknown sa...

jag skulle också vilja älska med Flamingo!