onsdag 28 oktober 2009

Vems är skorna?

Förra veckan var det lite hejdåpartaj här hemma för "tjejerna" inför deras halvårsflytt till Buenos Aires. Det var en lyckad tillställning med mycket dans, samförstånd och glada miner. Hur som helst, festen är nu slut sedan länge men kvar i hallen står ett par skor som ingen verkar vilja kännas vid. Det är ett par herrskor, svarta Clarks av modellen "flexilight" (storlek 10). Jag förstår inte hur man bara kan glömma ett par skor sådär, har den här personen alltså gått härifrån utan skor på fötterna? Eller, finns personen i fråga kanske kvar någonstans här hemma?

En märklig historia...

9 kommentarer:

Anonym sa...

Jag tror att tjejerna har lämnat kvar skorna och att en av skorna innehåller avlyssningsapparatur och den andra en liten videokamera.
Dom här tjejerna är nämligen kontrollfreaks ut i fingerspetsarna och är beredda att göra vad som helst för att veta vad som händer där hemma.

Anonym 2 sa...

Tror du?

Jag tror att det kan vara din granne Petters skor kanske?

Anonym sa...

Min granne?

Anonym 2 sa...

Nja kanske inte din! Utan bloggskribentens. Lite syfto-fel där!

Sen kanske du har rätt, och då tycker jag skorna ska ut! Omgående, man vill ju inte bli övervakad!!!

Tidningen Magneten sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Tidningen Magneten sa...

Ok, jag har blivit så uppskrämd av det här snacket om övervakningsutrustning så nu vill jag inte längre ha skorna kvar här. För den som vill ha dem finns de därför att hämta hemma hos mig, alltså: Clarks "flexilight" stl 10.

Först till kvarn!

Anonym sa...

Vilken av de två Petternas?!

Anonym 2 sa...

Jag tänkte på Petter Winnberg *internblogg*

undrande sa...

Jag har en fundering.Idag såg jag en annonns om att skräddarsydda damkläder i storlek 44-46 lagomför en amazon på 190 cm bortskänktes i Östergötland. Kan det finnas ett samband?