fredag 2 oktober 2009

Jag bjöd hem en nazist















Härom dagen bjöd jag hem en kompis på middag. Vi åt gott, skrattade, pratade och hade det allmänt trevligt tills jag upptäckte att den här kompisen (som är nazist) hade skrivit och ritat med tuschpenna på mina saker när jag var på toa! (På mitt flingsaltpaket och på min "roomies" affischkalender, som någon på Konstfack har gjort.)















Det kändes inte särskilt schysst, utan tvärtom ganska respektlöst, men eftersom jag är en konflikträdd skit vågade jag inte säga till!


4 kommentarer:

P-D sa...

Vad obehagligt.

Tidningen Magneten sa...

Ja, jag vet! Osmakligt verkligen.

Anonym sa...

Men vad har du för vänner egentligen? :( Tar nån in sånt hatiskt skit i mitt hem slänger jag ut dem.

Tidningen Magneten sa...

Men det är lättare sagt än gjort om man t ex är en konflikträdd person, som jag.