måndag 3 augusti 2009

Massagekväll med Karaoketoken!

I lördags var min första "utekväll" i Stockholm på länge. Jag mötte upp Andrea och Jens (utan Clousette) och sen gick vi till Morfar Ginko. Där fick jag tyvärr problem med vakterna, men det är en annan historia och de bad om ursäkt senare, men jag var tvungen att betala 300 kronor för att åka hem och hämta mitt pass (som jag inte brukar behöva, samt dessutom gärna lämnar hemma). Vi fick lite olika bud om efterfest, men till slut träffade vi Alexis som fixade så att vi fick gå på efterfest på Pensionat Oden på Hornsgatan (det där stället som ligger ovanför Marie Laveau)! Äntligen Alexis!

Chris, som hade efterfesten var från ett rikt område i London och var på besök i Stockholm tillsammans med en finsk kompis. När han gick ut ur rummet med personen han hånglade med, och lämnade efterfesten utan att komma tillbaka började vi fråga oss vart han tagit vägen De hade kanske gått hem till henne? Kanske var det så att Chris som var så rik hade hyrt hela pensionatet och hade extra rum som han kunde gå in i?

Vi anpassade oss snart till situationen, bland annat spelades en "rap-teater" upp som behandlade kvinnofrågan, islamofobin, kulturskillnader och ekonomiska skillnader på samma gång! Därefter blev det massageparty där Karaoketoken visade sig vara den mest intensiva massören, och Jens var den mest lättmasserade!

Vi funderade ett tag på att sova över på "vårt" hotellrum, men sen bestämde vi oss för att gå. Vi upptäckte att Chris och hans hångelpartner hade varit inlåsta på toaletten medan vi hade roat oss. Det kändes sådär...

7 kommentarer:

bubba sa...

Varför kostade det 300 kr? Tog dom betalt för att du inte hade leg?

:/
:/
:/

Tidningen Magneten sa...

alltså jag tog taxi hem och tillbaka, för juag vill ehemskt gärna gå till just morfar ginko. ägaren verkade tycka att vakterna var knäppa också. jag tror de var lite orutinerade bara, men jobbigt att de var så envisa. :-(

Anonym sa...

morfar ginko är ju urknäpp!

Sara sa...

Jag vill höra lite mer om Karaoketoken. Han verkar vara en spännande kille. Är han upptagen?

Magnaten sa...

Jag tror han är tillsammans med den mörkaste av tjejerna men att det är lite flörtigt med den andra (såklart!) och så är livet bra för alltid om man dricker den där ölen.

Tidningen Magneten sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Tidningen Magneten sa...

Till Magnaten: vad du menar du egentligen med "den mörkaste av tjejerna"? Vad jag kan se är det nämligen bara en dam på bilderna. Vem skulle "den andra" vara? Är det kanske Jens (alltså han som blir masserad) som du förväxlar med en blondin av kvinnokön?