tisdag 16 juni 2009

Den här tycker jag om!



(Peter Wahlbeck är kraftigt influerad av den spännande (och västerländska) utvecklingspsykologen Martinus Thomsen (1890-1981), vilket kanske är en del av skrattattacken, men jag vet faktiskt inte.

För övrigt drömde jag en gång om just de här två herrarna, jag blev ganska besviken på dem, först på Peter Wahlbeck, sen på Di Leva, de bytte personlighet i drömmen sådär som det kan vara.

Thomas Di Leva - är han keff eller helt jävla fet?
En fråga jag grunnar ganska mycket på är om jag tycker att Thomas Di Leva är fet eller keff? Det är en fråga som följer mig, jag tror nog framför allt att jag tycker att han är fet, även om en stor keffhet kan anas, men vill ändå inte bara säga keff för det känns för jävla larvigt.

1 kommentar:

Elis sa...

Transkription:

(skratt)
PW: Har du sett det här... Jag såg en sån gott program om en sån japan som skulle såna expertdricka te. Så... och han ba (bugar, härmar) och det var, och hur det är med handduk och sånt. Buddhistisk tedrickande, sån te...
Hur är det egentligen på den fronten? Du är ju egentligen en man av det österländska.

TDL: Jag är en man av universum.

PW: Jo, men du har ju ändå läst mycket om asiatisk livsfilosofi och, om jag säger att jag är mer sådär... kanske, gillar det västerländska

TDL: Åsa-Nisse!
(skratt)

TDL: Jag skojar bara, förlåt!