tisdag 19 maj 2009

Jag träffade en skandalomsusad person

En gång träffade jag och mina kompisar den skandalomsusade konstfackseleven Anna Odell. Detta var en majmorgon i SoFo, året var 2002. Jag tänker inte säga B, utan bara säga A men det hon och hennes kompisar gjorde var väldigt märkligt, kanske en av de märkligaste saker jag har sett i festsammanhang. En av hennes polare var en lustig man, vi slog följe med våra nya ”kamrater” hem till honom. I hans lägenhet drack vi rom, han försökte få oss att ta av oss kläderna, men vi ville inte. Istället lyssnade vi på hans skivor och kunde dra slutsatsen att Ultima Thule och Broder Daniel är till förväxling lika!

Detta var en mycket märklig kväll/morgon, och hela sommaren fortsatte mer eller mindre på samma linje. Vi hade jätteroligt!

Inga kommentarer: