fredag 17 april 2009

Eld - fett eller kefft?

5 kommentarer:

anden sa...

fett fett fett. man kan elda var som helst i skogen, bara det är en liten eld. koka kaffe och doppa mesost eller torrkött...underbart.

Steven sa...

Eld är fett! Finns inget ont att säga om eld. En gång vaknade jag utan eld och då mådde jag så dåligt att jag trodde det var över.

Kai Domino sa...

Men jag tror inte direkt att de personer i Australien och Grekland, vars bostäder blev förstörda av "hustörstig" eld, är av samma uppfattning.

Steven sa...

Jag tänkte väldigt själviskt när jag tänkte på elden! Jag inser det nu. Elden kan vara fruktansvärd och väldigt irriterande ibland

Tidningen Magneten sa...

eld - ett fysikalist fenomen som både är till nytta och men för människan. men ändå allra mest nytta, inte sant?