fredag 13 mars 2009

Enkät om "intimlabbning"

1. Har du labbat med en "gråsten" (alltså en tråkmåns) någon gång?
Person A: Vet ej, men jag har nog känt mig som en gråsten själv då och då.
Person B: Vill inte svara.

2. Har du eller skulle du kunna tänka dig att labba för pengar?
A: Ja.
B: Skulle bara labba för kulturellt kapital och det har ju hänt att jag har gjort det. Jag har även labbat som en slags välgörenhet eller på grund av dåligt samvete, men inte för pengar i handen så att säga. Eller, jo förresten. Jag labbade ju för att få en soffa kom jag på.

Nu vill vi höra om dina erfarenheter och tankar om det här! Svara gärna på vår enkät. 1. Har du labbat med en gråsten någon gång? 2. Skulle du kunna tänka dig att labba för pengar?

1 kommentar:

Ninni sa...

Jag gillar den här enkäten. Jag har både varit gråsten och legat med gråsten. Jag tror alla någon gång valt att vara gråsten. Men det brukar ju också bli lite vad man gör det till. Fat jo nä nu kom jag och tänka på en gej. Ska jag radera hela kommentaren för att den blev så meningslös? Nej den får vara kvar.