fredag 27 februari 2009

Papperssex - fett eller kefft?

Jag funderar på att göra en "superytlig" labb som är pappersorienterad. Idén kommer från en roman (jag tror det kan vara från "Kärlek het som chili") där en av karaktärerna syr upp en "brudduk" inför bröllopsnatten. Denna brudduk har praktiska hål som gör att det går att ha sex utan att man måste visa sig naken (eftersom det är pinsamt). Jag kom på att denna typ av duk går att göra av papper. Antingen silkespapper, eller av hårdare papper som man kan klippa upp hål i (armar, huvud, könsdelar eller endast för könsdelar). Pappret kan man sen dekorera, och bland annat göra aura kring personen som ligger under pappret, eller kanske bara smycka med blommor och solar eller egentligen med vad man vill. Man kan även ha en affisch mellan sig och den man ligger med!

Lite kul kanske, men jag hatar egentligen detta med att labba "ytligt", liksom ta in en ytte grej utan att tänka på känslorna. Det blir ett "låtsaslabbande" som känns lite omoget, och jag har ju bestämt mig för att mogna nu så det kanske inte är rätt väg för mig?

Vad tycker du? Papperssex - fett eller kefft?

3 kommentarer:

Tidningen Magneten sa...

Silkespapper som man sedan kan "riva upp" under akten, samt faktiskt också fästa auror och solar på med hjälp av lim och färgat papper man klippt ut i de mönster/figurer man önskar ha på sitt silkespapper är nog det som känns mest lockande IFALL detta är en labb jag ska göra. Mysigt att sitta och klippa och klistra med sin labbpartner innan, det är ett bra sätt att "vibba" kanske?

Blattealibit sa...

Alltså jag tycker idén är konstnärlig och fin, men att vara naken tillsammans med någon man är sexuellt attraherad av är helt naturligt och inget att skämmas för! Det här med silkespapper som man river upp under akten låter dock både intressant och spännande. Men jag vill nog ändå slå ett slag för naturismen så jag säger: kefft!

Ninni sa...

Saken blev ju ytterligare mer intressant när man lägger upp det på det viset som tidigare kommenterare. *ritsch* liksom och så är kulissen borta och man kan avnjuta det intima utan prassel och paper cuts.
Jag säger fortfarande: Fett!

(och kan det finnas något vackrare än att sitta och klippa och klistra ihop en kuliss tillsammans?)