tisdag 6 januari 2009

Kärlekens ångvält

Tut-tut här kommer jag! Som en kärlekens ångvält vältrar jag mig fram. Mitt förförar-korståg går genom Accettura, Portonova och vidare till Kalabrien. Maten är mitt alibi. Kvinnorna mitt mål. Är man bara lätt på handen men samtidigt målfokuserad så går förförelsen som en dans på frodig ängsmark.

Efter lite smicker ("det är kärlek i sleven och givmildhet i tanken när ett helt dagsverke möts på tallriken och bärs ut till väntans blickar vid matbordet"), komplimanger och löften särar de villigt sina vetedegsmjuka lår, när kameran har stängts av. Andra gånger får man arbeta lite hårdare. Desto större belöning! Ahh... Belize! Ibland, efter år av ensamhet, är kvinnorna torra som fnöske. Då har jag mina specialtricks att tillgå. Jag lovprisar i tysthet min erfarenhet.

Här är får ni ett smakprov på hur det kan gå till i mitt kärlekslaboratorium:

3 kommentarer:

Anonym sa...

Rulla rulla liten bulla. Knåda knåda liten deg. Rulla rulla liten pinne. Och skjuts in i ugn!

Anonym sa...

härliga typer! va gör han?

Tidningen Magneten sa...

PASTA!!!