måndag 10 november 2008

Vitsen med vintern

Har ni svårt att haja grejen med vintern? Tycker ni att det är mest grått, trist och kallt? Då ska jag berätta en sak för er: vitsen med vintern = att man får käka hur mycket mandarin som helst! När som helst! Var som helst! Hur som helst! Jag käkar mandarin hela tiden - på bussen, framför tv:en, i badkaret, efter träningen, i sängen, i plugget, i bilkön, på bion, till ölen, innan tandborstning, efter tandborstning... You name it! Eftersom mandarin luktar så gott så är det ingen som blir irriterad heller - tvärtom! Alla älskar mandarinlukt.

Fan va jag käkar mandarin!!!

3 kommentarer:

Stina sa...

Satsumas! det är det som är grejen!

Fick precis lära mig att dom där godaste oranga små frukterna heter Satsumas. Dom där man tycker bäst om och äter mest av är liksom inte mandariner, mandarinerna är lite blaskigare & trista i smaken, och har inte alls det där friska som man är ute efter...

Tidningen Magneten sa...

FAN VA JAG ÄLSKAR SATSUMAS!!!

Anonym sa...

Satsumas kommer från Japan. Klart att dom är goda.