onsdag 12 november 2008

Tjejkväll med BSF

I kväll blir det tjejkväll med BSF, Bonde söker fru. Vi käkar något fräscht och hälsosamt (vegetariskt) men unnar oss sedan en smaskig efterrätt. Jag saknar dock Fredrik, han den smått autistiske bonden som var med i förra säsongen. Det var "bra tv". Jag kunde då inte förlåta mig själv om jag så missade ett enda avsnitt.

Den här gången är det lägre tempo, färre intriger och tråkigare bönder. I brist på annat får man dock hålla tillgodo med han som är nyfiken på tjejernas bh-storlekar. Han är ju lite "småskämmig". Bögen är smårolig och hon den unga tjejen är okej för att hon är så oskuldsfull men samtidigt snuskig.

Men jag saknar verkligen Fredrik jättemycket och de tarvligheter som han bjöd på. Det var godis för mina skäms-körtlar.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Det är ju "kul" att se att Magneten stöder något så kontroversiellt som lyteskomik.

Tidningen Magneten sa...

"Kul" kan du vara själv!