måndag 23 juni 2008

Vilken färg har min aura?

Jag har under perioder funderat mycket på vilken färg min aura egentligen har. Nu har jag äntligen fått veta svaret men jag vet inte riktigt hur jag ska tolka det:

"Your aura is clear crystal. You are an 'aura chameleon'. Your aura will change colors to match those who you are connecting with. Therefore, at various times you may feel and think differently about life, love, and work, depending on who you are with."

Att få veta att min aura har "färgen" genomskinlig var till en början lite av en besvikelse. Genomskinlig är ju inte ens någon riktig färg! tänkte jag. Sedan började jag dock tänka på alla fördelar med att ha en genomskinlig aura. Genomskinligt är ju till exempel synonymt med ärlighet!

Huruvida det är positivt, negativt eller varken eller att ha en aura som är genomskinlig får jag fundera fundera vidare över. Faktum är dock att ovanstående beskrivning av min persona verkligen är korrekt. Jag är sannerligen ett anpassningsfreak - klart att min aura då är genomskinlig!

1 kommentar:

Anonym sa...

jag gjorde ett test och dom sa att min aura var röd. fast det tror jag inte på, mer typ mossgrön.