söndag 8 juni 2008

Har jag mist min förmåga att "sända direkt"/"ta emot"?

Idag sattes min förmåga att "sända direkt" samt att "ta emot" på prov. (Obs! Det hade ingenting med Conne och sändningen från hans party att göra. Den direktsändningen/mottagandet gick problemfritt. Det sändes verkligen jättefina bilder och sekvenser från Connes liv. Tack Elis!) Resultatet av dagens prövningar gjorde mig dock lite besviken - dumt nog hade jag räknat kallt med att kunna att ta emot sändningar. Det gick dessvärre alltså under förväntan.

Varför blev det såhär?

Var det så att nervosité och stresshormoner tillfälligt slog ut de delar av hjärnan som krävs för den här typen av komplicerad kommunikation? Kanske är jag inte nog tacksam över min förmåga? Har jag börjat ta den för given? Kanske var det brus i kanalerna? Kanske är det helt enkelt så att det inte fungerar att "sända direkt"/"ta emot" på "beställning"?

Jag hoppas dock verkligen att min förmåga kommer tillbaka! Jag har ju genomgått en relativt lång och mödosam kurs för att lära mig detta.

Inga kommentarer: