torsdag 7 februari 2008

Hundvalpar - kom till mig så busar vi!

När jag var i tropikerna blev jag biten av Happy. När jag kom hem igen och kom i kontakt med den svenska sjukvården så förstod jag att detta, i värsta fall, skulle kunna leda till en sjukdom som har döden som sista anhalt. Hemska tanke! Sedan i tisdags är jag dock på den "säkra sidan" i och med att jag via Huddinge sjukhus (tack doktor Alain!) har fått hjälp. Nu behöver jag således inte vara orolig för bett och liknande och jag kan gosa obehindrat med alla coola hundvalpisar över hela världen, även i "riskområden" (!), utan att vara det minsta orolig! Så till Puck, Happy, Satie och alla er andra hundisar och valpisar (svenska såväl som utländska) där ute: kom så går vi ut i parken och busar och gosar!

Låt det börja redan nu!

Inga kommentarer: