måndag 27 augusti 2007

Julianna - en ängel på jorden

Anmälningsavgiften till Bellmanstafetten? Jag skulle tro att Julianna har betalt den. Hur många gånger har jag inte tänkt på att försöka återgälda den fantastiska generositet som Julianna och Christian bjudit på. Det går inte, inte i sin helhet, i alla fall. Känns lite futtigt att ge pengar ifall det inte är en organiserad deal. Jag får köpa henne en bok med Sven Lindqvist, kanske. (Senast vi träffades pratade vi om Sven Lindqvist och jag hade då fått ett kvarglömt ciggpaket av henne plus ätit smörgåsar et cetera). Att återgälda Julianna hennes generositet, detta är något som alla som kommer i kontakt med Julianna borde bry sig om!

Julianna - en ängel på jorden.

(Jag har kommit att tänka på att detta med att anordna "löpfest" är något man egentligen kan tjäna grova pengar på! Idé: Samla folk som betalar för att springa. Idiotiskt! Detta är något att tänka på ifall jag skulle vara i behov av pengar i framtiden.)

Inga kommentarer: