söndag 4 februari 2007

Jag gick på Sultans of Ping

Jag gick på rockgruppen Sultans of Pings spelning på Debaser. Sultans of Ping hade en gång i tiden varit mitt favoritband. Jag har haft väldigt få favoritband i livet och jag kände det lite som att det var en plikt mot mig själv att gå och se deras konsert. Det var lite lustigt för en god väns band kände trummisen i detta band och min väns band skulle därför spela förband åt Sultans of Ping. Jag stod på gästlistan.

Jag hade för kvällen klätt mig som ett manligt objekt och detta kändes jättebra! Det är inte helt lätt att klä sig som manligt objekt. Det är en balansgång för man ska ge åskådaren en känsla av dominant och manlig sexualitet, men samtidigt ska man utgöra ett objekt. Jag kände att jag hade lyckats bra med allt det här denna kväll!

Konserten var jättebra och sångaren Niall O´ Flaherty tillägnade sista låten till mig! Jag träffade också bandet senare och de verkade vara oerhört intressanta.

Jag åkte sedan hem. När jag vaknade saknade jag min mobil. Jag hade även hemskt ont i axeln och en massa blod på skjortan. Jag hade ramlat på vägen hem!

Allt som allt var detta en lyckad kväll. Det var synd att jag tappade mobilen och gjorde illa mig, men å andra sidan fick jag träffa mina gamla idoler - Sultans of Ping!

1 kommentar:

Anonym sa...

Håller med dig om att konserten var guld! Fick värsta nostalgikicken! Niall är gud.