tisdag 16 januari 2007

Min kille i Karibien

För några år sedan tog jag en välbehövlig semesterresa till den karibiska övärlden. Jag längtade bort från snöslasket och den kyliga stämningen i Sverige. Först flög jag till Martinique och därifrån båtluffade jag runt i det paradisliknande öriket. På en av öarna gick jag en dykarkurs. Dykinstruktören hette Christophe och jag tyckte att han var jätteattraktiv! Jag och och Christophe var snart ett par och han visade mig alla sina smultronställen. Vi hade en jättemysig vecka med restaurantbesök, romantiska nattbad och härliga dykturer. Christophe var en känslig kille och han blev jätteledsen när jag var tvungen att åka tillbaka till Martinique för att ta flyget hem. Jag blev jätteglad när Christophe gav mig en ring och ännu gladare när han sa att han ville komma till mitt land - Sverige. Jag gjorde fint hemma. Välkommen Christophe!

Inga kommentarer: