tisdag 6 oktober 2009

"Jag fick te-spons"

Jag pratade på Skype med en av mina "bästisar" idag. Hon är i Vietnam tillsammans med man och barn. Det var väldigt kul att höras eftersom det var länge sen sist och jag saknar henne mycket. Vi uppdaterade varandra om senaste nytt och hon berättade bland annat att hon har fått "te-spons" från Lipton. Så här sa hon:

"Jag längtar jättemycket efter den svenska hösten, när jag kommer hem ska jag verkligen höstmysa. Jag ska ha på mig tweed och börja rida och så ska jag ha en härlig sjal att svepa in mig i. Sen ska jag också börja plugga och göra i ordning hemma. Det ser jag fram emot. Jag ska också bjuda på te, jag har fått te-spons, av Lipton!"

Stina, vad består den här sponsorgrejen i?
"Jag kommer få en massa olika tesorter av Lipton, både pås-te och i lösvikt. Jag kommer bjuda hem mina vänner och då bjuda dem på te. Eftersom jag är frisör och har en frisersalong kommer jag också bjuda mina klippkunder på te. Jag ska helt enkelt vara ambassadör för Lipton."

Vi på Magnetenbloggen tycker verkligen att Lipton har gjort ett fynd i valet av Stina som ambassadör. Hon är en superhärlig tjej och dessutom en riktig te-tjej! Vi har dock ett par frågor till Lipton:

Har ni kravmärkt/rättvisemärkt te?
Har ni någon plan för hur ni ska ta ansvar här i världen?

Inga kommentarer: