onsdag 8 april 2009

Pass på - nu kommer omdömet!

Tidigare under dagen föll plockgodissuget på. Som utlovat begav jag mig då till No.1 video för att testa deras "plockis". Och jag kan säga såhär - jag blev inte besviken! Hädan efter är det alltså dit jag går mig när jag är sugen på "plockis". Kanske kollar jag in Willys och rått-Coop någon gång framöver också (i min jakt efter Godisprinsen alltså), men nu när jag har hittat "plockis"-avdelningen på No.1 känns allt annat mindre relevant!

Det bästa av allt är priset: 5.90 kr hg för högkvalitativt "plockis"! Dessa sorter finns: Fox, Twix, Marianne, Dumle, Maoam, svampar, vingummin, salta bjälkar, Djungelvrål, "munnar" samt mycket mer. Perfekt inför den stundande påsken alltså!

Till Ebba: Godislandet i all ära men jag är faktiskt en vuxen människa vilket innebär att jag behöver ett godisställe med "vuxna" öppettider. Och det har knappast Godislandet!

1 kommentar:

Ebba sa...

Vingummin? Jag trodde bara att det var britter som åt såna.