söndag 11 januari 2009

Marius berättar om sin syn på sex

En vän till oss på Magnetenbloggen är ganska "poppis" på Facebook. Han har rätt många vänner, och många vill ofta "chatta" med honom. Ibland är de här chattarna jätteroliga och givande, och Erik som den här kompisen heter, tycker att det är jätteroligt att chatta.

Ibland är dock inte samtalen riktigt lika roliga. Här är ett urklipp från en chat där Eriks facebookkompis Marius berättar om vad han "går igång på"...


12:44pmMarius

aha

nej

har du legat med en tjej du tyckt illa om nån gång?

12:45pmErik

ja, på sätt o vis

12:46pmMarius


inte som du tyckt illa om efteråt alltså

utan som du ogillade även innan ni låg med varann

12:46pmErik

och medans

ja

12:46pmMarius

jaaa.. framförallt medans

det sätter ju krydda

:-):-)


12:47pmErik

haha, ja, jag är inte så mycket för krydda när man pratar sexkryddor men verkligen. kåtångest

12:47pmMarius

haha

kåtångest vad är det?

12:47pmErik

det är precis vad det verkar vara

12:48pmMarius

jag har gått till en rockklubb här i stan som heter sticky fingers

rätt ofta

i typ 6 år

finns en tjej som brukade gå dit

som jag vet har legat med flera av djarna som spelar skivor där

för nåt år sen försökte jag ragga upp henne osv..

men nobbades såklart

sen har jag typ redan från början kollat lite snett på henne

för jag gillar henne liksom inte

sen en gång i somras träffades vi där..

och hon hejade på mig.. och jag vägrade heja tillbaka

ett par ggr under kvällen

sen till slut pratade jag med henne iallafall.. och det slutade med att hon hängde med mig hem

och vi låg med varann massa

12:52pmErik


och det var bra eller?

12:52pmMarius


jupp..

och sen hörde hon av sig ett par veckor senare

och kom över sent en kväll

bara för att ligga med mig typ

minns inte vilken av de här 2 gångerna det var.. tror det var andra

så hade jag sex med henne 2 ggr innan vi somna.. sen 4 ggr innan hon gick dan efter

och allt var nästan bara en massa rätt hårt bakifrån sex

jag har aldrig orkat ligga med en tjej 4 ggr nästan helt utan paus emellan.. sådär..

12:54pmErik

du tror kryddan var föraktet?

12:55pmMarius

lite så typ

sen minns jag iofs att hon blev väldigt våt också

men det tyckte jag nästan var lite halväckligt

den tjejen är astöntig iaf

hon har varit ihop med en bassist i ett band

och åkt med dom på turné


12:58pmMarius


jag snackade med henne på msn typ i förrgår

och jag berättade för henne att hela grejen med att vi knullade

påminner mig om fight club

när han träffar på den där kvinnan på support-grupperna

som han tycker så illa om

och till slut knullar med

1:00pmMarius

då började hon prata om att fler folk hon känner har sagt att hon påminner om den karaktären

hon verkade missa min poäng

helt

1:01pmErik


ja, hon kanske inte fattar att du går igång på hatet

1:01pmMarius


nej hon verkade mer bara tro att jag menar att hon påminner om den karaktären

när vad jag menade var hela grejen att vi låg med varann till slut kändes som det där i fight club

1:02pmErik

jo, jag fattar

1:02pmMarius

det hade faktiskt varit riktigt schysst att ligga med henne igen

men nu har jag redan försökt att smsa henne

och blivit dissad där

och blivit dissad på msn

det enda rätta nu är ju att vägra heja på henne igen

om hon skulle heja på mig ute nånstans

nu har jag ju gjort motsatsen

jag låg med en tjej med dreadlocks i somras

1:04pmMarius


det var ju också lite hat där..

eller förakt liksom

jag hatar verkligen dreadlocks... och ogillar oftast folk som har dem

2 kommentarer:

Anonym sa...

Förvirrande

Tidningen Magneten sa...

Är det texten eller Marius idéer du finner förvirrande? Jag har försökt göra texten lite tydligare, NY VERSION ALLTSÅ!!!!!!!!!!!