onsdag 7 november 2007

Jag sa ja till livet och blev fruktmodell

I somras blev jag kontaktad av ett ett stort internationellt företag som ville att jag skulle börja arbeta som fruktmodell. Jag kände mig naturligtvis mycket smickrad över detta, och att tacka ja till deras erbjudande kändes självklart, trots att jag förstod att det skulle innebära mycket slit och långa dagar. Jag visste att jag genom att bli fruktmodell skulle förverkliga mig själv och jag insåg att detta var min chans att säga ja till livet. Det känns otroligt lyxigt att få förmånen att arbeta som fruktmodell i och med att man, så att säga, får betalt för att utöva sin hobby! Andra fördelar är att man får besöka många spännande platser i världen samt komma i kontakt med otroliga människor som man annars aldrig hade fått träffa.

Inga kommentarer: