torsdag 6 september 2007

Vart tog Johan Widerberg vägen?

Vi är många som undrar: Vad gör Johan Widerberg nu för tiden? Vart tog han vägen? Denna klart lysande stjärna på himlen som bara försvann. Håller han fortfarande på med skådespeleri? Och i så fall: är det teater eller film som "gäller"? Det var jättelänge sedan man såg honom och det tycker jag är otroligt tråkigt! Har han kanske tröttnat på att vara känd? Fått prestationsångest? En sak vet vi dock, och det är att han bor på Kungsholmen, Stockholm. Personligen tycker jag (och många med mig) att det vore jättekul att se Johan på vita duken eller en teaterscen innan detta år är slut, för han är enormt begåvad!

3 kommentarer:

Anonym sa...

jag var så kär i honom i "ebba och didrik".. ja snälla johan, kom tillbaka!

Anonym sa...

jag är faktiskt släkt med honom trot eller ej!

Anonym sa...

Jag såg honom häromdan i Oceans Twelve! Det är han som springer i början genom korridoren till sammanträdet.