lördag 15 september 2007

Magnetentävling!

En bekant till Magnetenbloggen var inne på "Rakels Candy Video" på Hornsgatan här i Stockholm. Framför henne i kön stod Karl-Jonas från First Floor Power. Karl-Jonas sa till expediten: "Jag söker den där filmen från förra året med den mest populära färgade killen!"

Vi på Magnetenbloggen undrar nu: Vilken film var det Karl-Jonas sökte och vem var egentligen den där "färgade killen" som Karl-Jonas syftade på? Maila in svaret eller lämna ditt svar i kommentarsfältet. Senast fredag 21/9 vill vi ha era bidrag!

Vinnaren får en klassisk tigerkaka levererad av Magnetenredaktionen och våra hundvalpar Juno och Puck(förutsatt att du bor i Stockholmsområdet).

5 kommentarer:

Anonym sa...

jag tror att det är dave chapelle's blockparty, antingen det eller den med Will Smith och hans grabb.

Anonym sa...

ja jag tror på pursuit of happiness med will smith alt inside man med denzel washington yup yup

Tidningen Magneten sa...

jag märkte först nu att han faktiskt inte säger något om filmens popularitet. jag är seg i reaktionerna.

Anonym sa...

jag tror det var "Blacks on blondes 5", killen var kanske han som har stor balle. skitstor alltså. minst 24 cm. heter george tror jag.

Anonym sa...

kan det inte vara "nakna pistolen" han var ute efter? med han o.j. simpson, han är ju jättepopulär. det är ju en skitrolig film också! fast den kanske inte kom förra året?? kanske var det 2005. är det förrsten nån som vet om det ska bli nån tvåa?