torsdag 30 augusti 2007

Ett MV under min hud

Jag har upptäckt att det finns ett renodlat MV i min nya klass. Hon är en riktig jävla besserwisser och fett jobbig på alla sätt och vis (sprallig). Jag tror inte att hon är uträknande elak men det är ändå väldigt svårt för mig att hantera hela situationen och jag tycker inte om bli förminskad. Hon är under min hud och hon är ett MV och jag vet inte hur jag ska kunna hantera detta. Frågorna virvlar runt i mitt huvud: Är det "bara jag", eller är hon ett MV på riktigt?

4 kommentarer:

Anonym sa...

Vad står M.V för?

Tidningen Magneten sa...

Ett M.V. är en person som är mindre vetande.

Anonym sa...

Tack för upplysningen!!!

Anonym sa...

Dra dig tillbaka till det inre lugn du ackumulerat under dessa sex års försprång, dina insikter om livets nyansering finns dokumenterat i dina kråksparkar: en stadig, men förhoppningsvis varm, lugn blick!